ZAPYTANIE OFERTOWE

W związku z art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. nr 164, poz.1163 z póź. zmianami) zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę  usług

1.      Zamawiający: Miasto Kostrzyn nad Odrą ul.Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą

2.      Przedmiot zamówienia: Utrzymanie, konserwacja i bieżące remonty pionowych znaków drogowych i tabliczek z nazwami ulic przy drogach powiatowych, gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie Miasta Kostrzyn nad Odrą.

Wykonanie prac polega na:

a) montażu pionowych znaków drogowych i tabliczek z nazwami ulic w szacunkowej ilości do 100 szt. Montaż obejmuje: przymocowanie odpowiedniej tarczy do słupka, dospawanie do niego tzw. „wąsa” (poprzeczka  na dolnym końcu słupka ), ew. pomalowanie słupka szarą farbą (w przypadku rury czarnej), dostarczenie znaku na wskazane miejsce, umieszczenie słupka ( ok. 50 cm ) w ziemi i obetonowanie.

b) wykonywanie przeglądów i konserwacji pionowych znaków drogowych i tabliczek z nazwami ulic (rozliczenie ryczałtowe za m-c). Szacunkowa ilość znaków i tabliczek : ok. 650 szt. Przegląd i konserwacja obejmuje: monitorowanie stanu technicznego znaków, okręcanie tarcz, prostowanie tarcz i słupków-na miejscu, wymiana zużytych (zniszczonych) tarcz, uzupełnienie brakujących tarcz znaków, usunięcie zbędnego znaku. Zamawiający przekaże Wykonawcy słupki  (rury) i tarcze znaków wraz z obejmami.

c) mycie tarcz znaków, tabliczek z nazwami ulic (ok. 650 szt.) i barier ochronnych (60 mb) 1 raz w roku do 31.05.2013r.

d) usuwanie graffiti i nalepek z tarcz znaków w ilości do 200 szt.

Wymagany okres gwarancji jakości na prace wymienione w pkt 2 lit.a wynosi nie mniej niż 6 m-cy.

Wzór umowy (zał. nr 4).

3.      Termin realizacji zamówienia : 15.01.2013r. – 31.12.2013r.

4.       Cena jest jedynym kryterium oceny ofert

5.       Inne istotne warunki zamówienia:

a)      Warunki  udziału w postępowaniu:

- posiadanie wiedzy i doświadczenia,

- dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym : spawarka, generator prądu (do spawarki), pojazd umożliwiający przewóz np. słupków do znaków drogowych,

- sytuacja ekonomiczna i finansowa umożliwiająca wykonanie zamówienia, wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 10.000,00 zł (polisę należy przedstawić najpóźniej w dniu podpisania umowy).

b)      Wykaz oświadczeń lub dokumentów: 

- formularz ofertowy sporządzony wg wzoru (zał. nr 1)

- kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 2),

- oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w pkt 5 lit. a) (zał. nr 3),

6.       Sposób przygotowania oferty:

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na utrzymanie znaków”. Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego pok. nr 35, pocztą, pocztą elektroniczną na adres: slowinski@kostrzyn.um.gov.pl  lub faksem pod nr 95/7278102. Kontakt tel. w sprawie zapytania ofertowego: 95 7278144

7.       Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę złożyć należy do dnia 11.01.2013r. do godz.15:00

Wzory załączników do pobrania w załączonym pliku