ZAPYTANIE OFERTOWE

W związku z art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z póź. zmianami),zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/ usług /robót budowlanych 

1. Zamawiający: Miasto Kostrzyn nad Odrą

2. Przedmiot  zamówienia: Wynajem sprzętu

3. Termin realizacji zamówienia: 14.01.2013r. – 31.12.2013r.

4. Cena jest jedynym kryterium oceny ofert. Podana cena jest ceną kosztorysową.

5. Inne istotne warunki zamówienia: określono w załączonym wzorze  umowy

6. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” (zał.nr.4) wraz z załącznikiem do oferty stanowiącym sposób wyliczenia ceny. Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na ”Wynajem sprzętu- 11.01.2013r.”.

7. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę złożyć należy do dnia 11.01.2013r. do godz.15.30. Ofertę złożyć można w Biurze Obsługi Interesanta, pocztą, pocztą elektroniczną na adres komunalna@kostrzyn.um.gov.pllub faksem pod nr  95 7278102.

8. Termin związania ofertą: 30 dni.

Wzory załączników do pobrania w załączonym pliku