Kolorowy pasek
Kolorowy pasek

06 - Wpis do rejestru żłobków

Wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych

Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę :

  • osoby fizyczne
  • osoby prawne
  • jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej

I. WYMAGANE WNIOSKI I DOKUMENTY:

1)       wniosek o wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych

2)       w przypadku osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej – numer lub indeks identyfikujący podmiot we właściwym rejestrze publicznym, potwierdzający status podmiotu

3)       numer NIP i REGON, o ile wnioskodawcy te numery nadano

4)       oświadczenie o spełnianiu warunków lokalowych

5)       w przypadku osoby fizycznej oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

6)       oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego do lokalu, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy

7)       w przypadku osoby fizycznej – numer PESEL

8)       oświadczenie potwierdzające dokonanie opłaty za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych

W celu sprawdzenia zgodności danych, o których mowa w ww. dokumentach, burmistrz miasta może żądać:

1)       odpisu z odpowiedniego rejestru

2)       dokumentu potwierdzającego tożsamość

3)       zaświadczenia o niekaralności lub dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do lokalu, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy

Ponadto wnioskodawca proszony jest o:

1)       złożenie kserokopii z oryginałami do wglądu pozytywnej opinii komendanta miejskiego Państwowej Straży Pożarnej oraz pozytywnej opinii właściwego państwowego inspektora sanitarnego

2)       przedłożenie do wglądu dokumentu potwierdzającego dokonanie opłaty za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych

3)       przedłożenie do wglądu dokumentu potwierdzającego posiadanie tytułu prawnego do lokalu, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy.

II. OPŁATY

Opłata za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych pobierana jest w wysokości 50% minimalnego wynagrodzenia za pracę, które w 2016 r. wynosi 1.850,00 zł., zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 września 2015 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2016 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 1385).

Wpłat można dokonywać:

  • w Kasie Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2 
  • na rachunek bankowy: GBS Barlinek 70 8355 0009 0024 2963 2000 0002.

Zmiany w rejestrze oraz wykreślenie z rejestru są zwolnione z opłaty.

III. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych  następuje w ciągu 30 dni od dnia złożenia kompletnej dokumentacji.

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Oświaty, Kultury i Opieki
ul. Graniczna 2  
II piętro, pok. 50

Tel. (+48 95) 727 81 57

 V. TRYB ODWOŁAWCZY:

Od decyzji o odmowie wpisu do rejestru  lub o wykreśleniu wpisu z rejestru żłobków lub klubów dziecięcych można wnieść odwołanie do samorządowego kolegium odwoławczego, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.

Załączniki

06. Karta Informacyjna - Żłobki (110.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
06. WNIOSEK O WPIS DO REJESTRU (23kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
06. OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW LOKALOWYCH (29.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
06. OŚWIADCZENIE O NIEKARALNOŚCI (26kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Samosionek Anna
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Robert Korytkowski
Data wprowadzenia:2013-02-11 10:14:31
Opublikował:Robert Korytkowski
Data publikacji:2013-02-11 10:16:33
Ostatnia zmiana:2016-03-22 12:12:07
Ilość wyświetleń:1057
Urząd Miasta Kostrzyn n. Odrą
Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij