Burmistrz Miasta
ul. Graniczna 2
66-470 Kostrzyn nad Odrą

ZAPYTANIE OFERTOWE

W związku z art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/ usług /robót budowlanych

1. Zamawiający: Miasto Kostrzyn nad Odrą.

2. Przedmiot zamówienia: „Usuwanie odpadów komunalnych zalegających w miejscach do tego celu nieprzeznaczonych na nieruchomościach gruntowych stanowiących własność Miasta Kostrzyn nad Odrą”.

3. Istotne warunki zamówienia: projekt umowy w załączeniu.

4. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 20.12 2017r.

5. Warunki wymagane od Wykonawców oraz wykaz dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:

a) wykażą się realizacją w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi związanej z przedmiotem zamówienia i do niego proporcjonalnej, polegającej na świadczeniu usług obejmujących odbiór lub zebranie odpadów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ilości co najmniej 20 Mg z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługa została wykonana oraz załączenie dowodów, potwierdzających, że usługa zostały wykonana lub jest wykonywana należycie.

b) wykażą, że będą dysponować potencjałem technicznym obejmującym następujące wyposażenie i urządzenia: co najmniej 1 pojazd typu hakowiec lub bramowiec, 2 kontenerami na odpady o pojemności co najmniej 16m3.

c) posiadają opłaconą polisę lub inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50.000,00zł,

6. Cena jest jedynym kryterium oceny ofert.

W ofercie należy podać cenę netto i brutto wyrażoną w PLN. Podana cena za 1Mg odpadów jest ceną ryczałtową i nie podlega zmianie w czasie trwania umowy. Cena obejmuje wszystkie koszty realizacji zadania, w tym w szczególności koszt transportu, robociznę (zebranie odpadów, w tym także z dużej powierzchni, ich załadunek i segregację), opłaty za korzystanie ze środowiska, koszt utylizacji.

7. Sposób przygotowania oferty.

Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA”.

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną i złożona w zamkniętej kopercie oznaczonej napisem „Usuwanie odpadów komunalnych”

8. Miejsce i termin złożenia oferty.

Ofertę złożyć należy do dnia 14.03.2017r. godz.12.00 osobiście w Biurze Obsługi Interesanta lub pocztą na adres Zamawiającego

9. Termin związania ofertą: 30 dni

Andrzej Kunt
Burmistrz Miasta