Burmistrz Miasta Kostrzyn nad Odrą ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Strażnika Straży Miejskiej - aplikant Miasta Kostrzyn nad Odrą

I. Wymagania niezbędne:

1.      Posiadanie obywatelstwa polskiego.

2.      Ukończone co najmniej 21 lat.

3.      Uregulowany stosunek do służby wojskowej.

4.      Co najmniej wykształcenie średnie.

5.      Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.

6.      Stan zdrowia pozwalających na zatrudnienie na określonym stanowisku.

7.      Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Uwaga: osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

II. Wymagania dodatkowe.

1.      Preferowana znajomość języka niemieckiego, znajomość zagadnień dotyczących bezpieczeństwa publicznego.

2.      Wysoka kultura osobista, zdyscyplinowanie, systematyczność i komunikatywność.

3.      Czynne prawo jazdy kategorii B.

4.      Doświadczenie zawodowe.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku wynikający z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych (tj. Dz.U. z 2021 roku, poz. 1763 ze zm.).

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce przekracza 6%.

 

IV. Zainteresowane osoby prosimy o złożenie:

1.   Listu motywacyjnego.

2.   Życiorysu – curriculum vitae.

3.   Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu.

4.   Kopię dyplomu ukończenia wyższej uczelni lub świadectwo ukończenia szkoły.

5.   Kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje.

6. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

7.   Oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór.

8.   Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.

9.   Oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z rżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i o tym że nie toczy się w stosunku do niego żadne postepowanie karne.

 

W przypadku wyboru kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie i psychologiczne, przeprowadzane w celu stwierdzenia istnienia lub braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności strażnika. Po pozytywnym wyniku badań kandydat zostanie zatrudniony na okres do 12 miesięcy, w okresie których odbywa on szkolenie podstawowe. Zatrudnienie strażnika na czas nieokreślony może nastąpić po ukończeniu przez niego z wynikiem pozytywnym szkolenia podstawowego.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( tj. Dz. U. z 2019, poz.1781).

Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2022, poz. 530).

 

Komplet dokumentów w kopercie z dopiskiem: Dotyczy konkursu na “stanowisko na Strażnika Straży Miejskiej Miasta Kostrzyn nad Odrą ” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w sekretariacie lub drogą pocztową na adres:

Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą

ul. Graniczna 2

66-470 Kostrzyn nad Odrą

 

w terminie do dnia 30 września 2025 roku do godziny 10.00 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta)

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta, po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

 

V. Inne informacje:

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie, lub pisemnie o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.kostrzyn.pl

Dokumenty kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego etapu naboru, można odebrać osobiście w Urzędzie Miasta, w ciągu 7 dni po ogłoszeniu wyników naboru.