ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z póź. zmianami), zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi na wymianę piasku w 31 piaskownicach na terenie Miasta Kostrzyn nad Odrą 1. Zamawiający Miasto Kostrzyn nad Odrą ul. Graniczna 2. 2. Przedmiot zamówienia: Wymiana piasku w 31 piaskownicach na terenie Miasta Kostrzyn nad Odrą obejmująca: 1) wybranie piasku do głębokości 30cm licząc od krawędzi piaskownicy, 2) wywiezienie brudnego piasku w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do
3) uzupełnienie piaskownic czystym piaskiem do głębokości 4) wyrównanie powierzchni piasku, 5) uporządkowanie terenu Wykaz piaskownic stanowi załącznik do oferty 3. Termin realizacji zamówienia: do 15 maja 2013r. 4. Kryteriu wyboru oferty: cena oraz jakość piasku. 5. Inne istotne warunki zamówienia oraz pełna treść ogłoszenia w załączeniu.