Burmistrz Miasta Kostrzyn nad Odrą
OGŁASZA II OTWARTY NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE stanowisko ds. dróg I. Wymagania niezbędne (formalne): Uwaga: osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu. II. Wymagania dodatkowe: III. Zakres wykonywanych czynności na stanowisku: 1.Zadania główne: 1) Czynności administracyjne związane z realizacją zagadnień określonych w zakresie zarządzania siecią dróg publicznych i wewnętrznych, w tym: a) prowadzenie spraw związanych z modernizacją, utrzymaniem i ochroną dróg publicznych i wewnętrznych, w tym nadzór nad utrzymaniem znaków pionowych i poziomych oraz urządzeń zabezpieczających ruch i drogowych sygnalizacji świetlnych, b) przeprowadzanie objazdów i przeglądów stanu technicznego dróg, oznakowania i bezpieczeństwa na drogach publicznych i wewnętrznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) uzgadnianie lokalizacji w pasach dróg publicznych urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, zjazdów, reklam itp., d) wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa dróg publicznych i naliczanie opłat za te zajęcia oraz koordynacja wszelkich prac prowadzonych w pasach drogowych, e) odbiór prac wykonywanych w pasach drogowych, f) prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli , g) sporządzanie informacji o drogach publicznych (sprawozdań), prowadzenie rejestrów, h) usuwanie pojazdów z dróg publicznych, i) przygotowanie dokumentacji związanej ze zmianami organizacji ruchu na drogach publicznych i wewnętrznych, zlecanie i nadzór nad ich wprowadzaniem, opiniowanie projektów zmiany organizacji ruchu (stałych i czasowych), j) prowadzenie spraw wynikających z zawartych porozumień dotyczących dróg, k) realizacja zadań w zakresie inżynierii ruchu, l) wprowadzanie ograniczeń lub zamykanie dróg dla ruchu oraz wyznaczanie objazdów gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia, m) dokonywanie okresowych pomiarów ruchu drogowego na przejazdach kolejowych, n) dokonywanie sprawdzenia warunków widoczności na przejazdach kolejowo-drogowych, o) uzgadnianie wykorzystania dróg w sposób szczególny i przejazdów pojazdów nienormatywnych, p) współdziałanie z innymi instytucjami i jednostkami (zarządcami dróg) w zakresie BRD oraz utrzymania, ochrony i oznakowania dróg. 2) Przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań, w tym opracowywanie projektów decyzji, postanowień i pism dotyczących prowadzonych postepowań administracyjnych oraz realizowanych zadań merytorycznych. 2.Zadania pomocnicze: 1) Sprawdzanie faktur pod względem formalno-rachunkowym, przygotowywanie faktur do zapłaty, nanoszenie odpowiedniej klasyfikacji budżetowej i zadaniowej. 2) Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta i zarządzeń Burmistrza Miasta związanych z realizowanym zakresem zadań. 3) Przygotowanie i przeprowadzanie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane z zakresu modernizacji, utrzymania i ochrony dróg. 4) Obsługa programów; e-dokument (PROTON), finansowy (WYDRA), EXEL, Word itp. 3.Zadania okresowe: 1) Terminowe udzielanie odpowiedzi na interpelacje i wnioski dotyczące zakresu przydzielonych do realizacji zadań. 2) Prowadzenie sprawozdawczości związanej z zakresem wykonywanych zadań oraz z wykonanych zadań budżetowych dotyczących dróg. 3) Wykonywanie poleceń przełożonych. 4.Zakres ogólnych obowiązków: 1) Znajomość przepisów prawa regulujących wszystkie zagadnienia objęte zakresem czynności. 2) Bieżąca aktualizacja wiedzy w zakresie stosowanych przepisów prawa. 3) Rzetelne i terminowe prowadzenie spraw, sporządzanie pism i sprawozdawczości. 4) Prawidłowe opracowywanie planów i dokumentacji określonych w zakresie zadań. 5) Dbanie o merytoryczną prawidłowość i zgodność z prawem przygotowywanych projektów pism, zarządzeń Burmistrza. 6) Przestrzeganie tajemnicy służbowej i państwowej. 7) Wykonywanie poleceń przełożonych. 5.Szczególne prawa i obowiązki: Według regulaminu pracy Urzędu IV. Warunki pracy i płacy: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce nie przekracza 6%. V. Zainteresowane osoby prosimy o złożenie: Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (cv) i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( tj. Dz. U. z 2019, poz.1781). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2022, poz. 530). W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia pracodawcy oryginałów dokumentów (do wglądu). Komplet dokumentów w kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. dróg” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta w Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2 w sekretariacie lub drogą pocztową (decyduje data stempla pocztowego), na adres: Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą ul. Graniczna 2 66-470 Kostrzyn nad Odrą w terminie do dnia 20 października 2023 roku do godziny 10.00 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta, po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. VI. Inne informacje: Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie, lub pisemnie o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.kostrzyn.pl Dokumenty kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego etapu naboru, można odebrać osobiście w Urzędzie Miasta, w ciągu 7 dni po ogłoszeniu wyników naboru.
o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.