WYMAGANE DOKUMENTY:
  1. Wniosek o uzupełnienie aktu stanucywilnego.

  2. Dowód uiszczenia należnej opłatyskarbowej.

  3. Do wglądu: dokument tożsamościwnioskodawcy.

OPŁATY:

39 zł – opłata skarbowa za wydanie odpisu zupełnego po uzupełnieniu aktu stanu cywilnego.

Opłatę skarbową należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą

lub za pośrednictwem bezgotówkowego terminala płatniczego w siedzibie Urzędu Miasta.

Na stronie internetowej Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrąwww.kostrzyn.plw zakładce Biuletynu

Informacji Publicznej znajduje się numer rachunku bankowego – konto podstawowe.


MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTU:
  1. Urząd Stanu Cywilnego w Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą

 

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Urząd Stanu Cywilnego Kostrzyn nad Odrą

 

TERMIN ODPOWIEDZI:

  1. Bez zbędnej zwłoki.

  2. Do 1 miesiąca sprawy wymagające postępowaniawyjaśniającego.


TRYB ODWOŁAWCZY:

Od decyzji odmownej, wydanej przez Kierownika USC Kostrzyn nad Odrą, przysługuje odwołanie do Wojewody Lubuskiego, za pośrednictwem kierownika USC Kostrzyn nad Odrą, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.


UWAGI:
  1. Akt stanu cywilnego nie zawierający wszystkich danych przewidzianych przepisami ustawy może być uzupełniony na wniosek osoby zainteresowanej, na podstawie dowodu z dokumentów, jakimi są inne akty stanu cywilnego lub akta zbiorowe prowadzone dla tegoaktu.

  2. W przypadku uzupełnienia na podstawie zagranicznego dokumentu stanu cywilnego, dokument należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumaczaprzysięgłego.


PODSTAWA PRAWNA:
  1. Ustawa z dnia 28 listopada 2014 r.-Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 695 ze zm.).

  2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej(Dz.U. z 2020 poz. 1086. ze zm.).


ZAŁĄCZNIKI:
    1. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danychosobowych.

2.Wzór wniosku o uzupełnienie aktu stanu cywilnego.