Przyjmowanie skarg i wniosków, interwencji od mieszkańców
Symbol: 056
Wydział:
Podstawa prawna: Art. 36-38 Kodeksu postępowania administracyjnego, art. 221-260 Dział VII Skargi i wnioski (Dz. U. Nr 98, poz. 1071 z 2000 r. z późniejszymi zmianami). Art. 29, ust. 1, 2, 3 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z 1997 r. z późniejszymi zmianami).
Opłaty: Nie pobiera się
Termin odpowiedzi: 30 dni; do 2 miesięcy w sprawach szczególnie skomplikowanych
Jednostka odpowiadająca: stanowisko d/s obsługi interesantów i kancelarii
Tryb odwoławczy: Nie dotyczy.
Uwagi: Obowiązek rejestrowania skarg i wniosków, które wpłynęły do UM w rejestrze ogólnym prowadzonym przez Biuro Obsługi Interesanta.
Dokumenty
Wniosek, skarga, względnie protokół sporządzony na miejscu,
Dowód osobisty lub inny dowód tożsamości,
Dokumenty w sprawie,
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.