Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym Burmistrz  przedstawia Radzie Miasta  Raport o stanie miasta w terminie do dnia 31 maja. Raport jest podsumowaniem działalności Burmistrza w roku poprzednim.

W debacie nad Raportem o stanie miasta Kostrzyn nad Odrą  za 2020 rok zabierają głos radni oraz mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą - zgodnie z ust. 8 art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym „Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.”

Sesja, na której zostanie przedstawiony raport o stanie miasta Kostrzyn nad Odrą  odbędzie się dnia 15 lipca 2021 roku, w związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 14 lipca 2021r., do godziny 15.30 w Biurze Rady Miasta – Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 4.

Formularz zgłoszenia udziału w debacie dostępny jest poniżej, a także w Biurze Rady Miasta oraz w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta ul. Graniczna 2.

Przewodniczący
Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą

Marek Tatarewicz