DYREKTORMIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KOSTRZYNIE NAD ODRĄ

ogłasza nabórna wolne stanowisko urzędnicze

KIEROWNIK PŁYWALNI KRYTEJ

w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji

1. Wymagania niezbędne:

· wykształcenie: wyższe (preferowane: ekonomiczne, organizacja i zarządzanie, techniczne, wychowanie fizyczne),

· staż pracy: minimum pięć lat,

· doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub podstawowa znajomość zagadnień z dziedziny elektryki, elektroniki, automatyki, mechaniki, CO, wentylacji, uzdatniania wody,

· niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

· posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

· stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,

· nieposzlakowana opinia,

· umiejętność obsługi kasy fiskalnej oraz urządzeń biurowych.

· umiejętność obsługi komputera, w tym pakiet MS Office.

2. Wymagania dodatkowe:

· znajomość przepisów z zakresu ustaw: o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, o kulturze fizycznej i sporcie, o bezpieczeństwie imprez masowych, prawa pracy i bhp, ustaw i innych aktów prawnych niezbędnych do właściwego wykonywania zadań na wyżej wymienionym stanowisku, a także związanych z organizowaniem działalności obiektu sportowego,

· znajomość technologii uzdatniania wody basenowej,

· znajomość zagadnień dotyczących wentylacji pomieszczeń,

· znajomość obsługi elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK),

· doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowniczym,

· prawo jazdy kat. B.,

· znajomość zasad funkcjonowania jednostek budżetowych,

· znajomość przepisów m.in. ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o finansach publicznych,

· dyspozycyjność odpowiedzialność, samodzielność, bezstronność, komunikatywność,

· cechy osobowości takie jak, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, terminowość, dobra organizacja pracy, cierpliwość, życzliwość, wysoka kultura osobista.

· odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.

· komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego

3. Zakres wykonywanych zadań

· nadzorowanie pracy podległych pracowników (ratownicy, instruktorzy pływania, kasjerki/ recepcjonistki, technicy, pracownicy zaplecza sportowego),

· dbanie o stan techniczny obiektu i powierzonego mienia, okresowe przeglądy, konserwacje, bieżące naprawy systemów technologii basenowej,

· zapewnienie ciągłości dostaw środków chemicznych używanych w systemach technologii basenowych, zgodnie z instrukcjami obsługi,

· nadzór merytoryczny oraz techniczny, kontrola parametrów poszczególnych technologii obiektu sportowego (uzdatnianie wody, wentylacja itd.)

· koordynacja bieżących napraw i remontów obiektu,

· dbałość o oszczędne gospodarowanie energią cieplną, elektryczną, wodą i innymi materiałami eksploatacyjnymi,

· prowadzenie właściwej dokumentacji technicznej, sporządzanie raportów pracy,

· przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów BHP i p. poż.,

· przestrzeganie regulaminu organizacyjnego i regulaminu pływalni,

· ustalanie grafików pracy pracowników podległych,

· nadzór nad prowadzeniem kasy biletowej pływalni zgodnie z zasadami zawartymi w instrukcji kasowej za pomocą elektronicznego systemu obsługi klienta ESOK.

· wystawianie faktur VAT,

· udzielanie informacji klientom o usługach, obowiązujących cenach, promocjach, ofertach oraz ogólnych zasadach funkcjonowania obiektu.

· przyjmowanie, organizacja i realizacja rezerwacji pobytu grup zorganizowanych na

pływalni,

· animacja wydarzeń,

· grafiki dla szkół,

· współpraca ze szkołami i klubami,

· prowadzenie rezerwacji torów pływackich oraz ich harmonogramu.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

· rodzaj pracy – umowa o pracę,

· praca w pełnym wymiarze czasu pracy, gotowość do pracy w systemie zmianowym, system równoważny,

· miejsce wykonywania pracy: biuro i kasa zlokalizowane na parterze budynku pływalni krytej przy ul. Fabrycznej 7,

· praca o charakterze administracyjno-biurowym,

· wyposażenie stanowiska pracy: komputery stacjonarne, drukarka laserowa, drukarka fiskalna,

· dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” (zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej),

· nagrody jubileuszowe - zgodnie z obowiązującymi przepisami

· inne świadczenia o charakterze socjalnym,

· planowany termin zatrudnienia 01.10.2023 r.

5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych w jednostce jest wyższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty

· list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,

· życiorys – CV – własnoręcznie podpisany,

· kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

· kserokopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej,

· kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

· oświadczenia kandydata: - o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie o stanie zdrowia, - oświadczenie dotyczące zniszczenia dokumentów, (załącznik) - o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, - że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - że posiada nieposzlakowaną opinię,

· w przypadku osób nie posiadających obywatelstwa polskiego – dokument określony w przepisach o służbie cywilnej potwierdzający znajomość języka polskiego,

· w przypadku osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

· kwestionariusz osobowy wraz z numerem telefonu (załącznik),

· załączyć „Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji” (załącznik).

Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nie uzyskania pozytywnej oceny formalnej.

Wszystkie dokumenty przedkładane przez kandydata w naborze muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającym ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne w formie pisemnej należy kierować na adres:

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

ul. Niepodległości 11

66 – 470 Kostrzyn nad Odrą

(sekretariat ośrodka w budynku hali sportowej przy ul. Niepodległości 11)

w zamkniętych kopertach z dopiskiem KIEROWNIK BASENU – MOSiR w terminie do 15.09.2023 roku do godz. 10.00 (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do MOSiR, lub data złożenia w sekretariacie MOSiR).

Szczegółowych informacji o stanowisku udziela Dyrektor MOSiR tel. 95 752 37 16.

8. Inne:

• konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kostrzyn nad Odrą,

• nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane,

• oferty nie spełniające wymogów formalnych, nie podpisane, niekompletne, przesłane/dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane, • osoby, które spełnią wymagania niezbędne i złożą komplet dokumentów będą informowane o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminie testu i/lub rozmowy kwalifikacyjnej za pośrednictwem informacji opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej przy ogłoszeniu o naborze, ewentualnie telefonicznie lub pisemnie,

• informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowejBiuletynu Informacji Publicznej Miasta/MOSiR oraz na tablicy informacyjnejw siedzibie jednostki.

Kostrzyn nad Odrą – 03.07.2023 r.