PROTOKÓŁ NR   XVII/08

 z  Sesji Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą  

odbytej  31 stycznia 2008 roku

 

 

XVII Sesja Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą  została zwołana przez Przewodniczącego  Rady Miasta Marka Tatarewicza.

W sesji Rady Miasta na ogólny stan 15 radnych, udział wzięło 15 radnych.

(listy obecności radnych oraz gości stanowią załączniki nr 1 do niniejszego protokołu).

 

W sesji udział wzięli Radni Rady Miasta :

1.      Ryszard Andrys,

2.      Aleksandra Bajor,

3.      Adam Bogdański,

4.      Bożena Gęzikiewicz,

5.      Mieczysław Jaszcz,

6.      Maria Kopertowska-Krawiec

7.      Michał Kunt,

8.      Stefania Martynowicz,

9.      Maria Nowakowska,

10. Jerzy Sak,

11. Bogusław Samosionek,

12. Piotr Tadla,

13. Marek Tatarewicz,

14. Krzysztof Wojtala,

15. Antoni Żołna,

 

Ponadto w Sesji Rady Miasta udział wzięli:

 

1.      Andrzej Kunt                                         - Burmistrza Miasta,

2.      Zbigniew Biedulski                              - Z-ca Burmistrza Miasta,

3.      Grzegorz Tomczak                               - Wicestarosta Powiatu

4.      Elżbieta Maron                                     - Wicerprezes MZK Spółka z o.o,

5.      Leszek Statkiewicz                               - Prezes KTBS Spółka z o.o,

6.      Mieczysław Mołodciak                           - Wiceprzewodniczący Rady Powiatu,

7.      Małgorzata Kosiewicz                         - Pełnomocnik Dyrektora NZOZ „Szpital Leśny”

8.      Bogumiła Rybińska                              - Kierownik OPS,

9.      Jarosław Szydełko                                - Dyrektor SP Nr 4

10. Andrzej Kail                                          - K-S SSE

11. Zdzisław Garczarek                             - Dyrektor KCK

12. Anna Suska                                            - Sekretarz Miasta,

13. Marzena Brenk                                     - Naczelnik Wydz. OKiO,

14. Anna Wasielak                                      - Naczelnik Wydz. GKiL

15. Agnieszka Żurawska-Tatała               - Kierownik BIE,

16. Zbigniew Jakubowski                          - Kierownik Referatu IR

17. Andrzej Ksokowski                              - radca prawny Urzędu Miasta,

Proponowany porządek obrad :

1.      Sprawy  regulaminowe

a)     otwarcie sesji,

b)     uchwalenie porządku obrad.

c)     przyjęcie protokołu z sesji

2.      Sprawozdanie z działalności Burmistrza.

3.      Informacja na temat działalności NZOZ „Szpital Leśny” w Kostrzynie nad Odrą.

4.      Podjęcie uchwał w sprawach :

a)     uzgodnienia ustalenia wartości jednego punktu w złotych dla pracowników samorządowych zatrudnionych w jednostkach budżetowych i zakładach budżetowych będących jednostkami organizacyjnymi Miasta Kostrzyn  nad Odrą (druk nr 1),

b)     przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Osiedla Szumiłowo II etap  w Kostrzynie nad Odrą (druk nr 2)

c)     przystąpienia do  sporządzenia zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów dla potrzeb Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej  Strefy Ekonomicznej w Kostrzynie nad Odra  i sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru ograniczonego ulicami Kościelna- Asfaltowa - Olczaka w Kostrzynie nad Odrą (druk nr 3)

d)     udzielenia bonifikaty od ceny lokali mieszkalnych (druk nr 4)

e)     wyrażenia opinii odnośnie zamiany  mienia stanowiącego własność Miasta   Kostrzyn nad Odrą  na minie będące własnością  Miejskich Zakładów Komunalnych Sp. z o.o. w Kostrzynie nad Odrą poprzez zmianę w udziałach oraz zwiększenia udziałów  (druk nr 5a),

f)      wyrażenia zgody na używanie w obrocie oznaczenia zwierającego nazwę                                  „Kostrzyn nad Odrą” (druk nr 6).

g)     przystąpienia do Stowarzyszenia „Wielkopolski Ośrodek Kształcenia i Studiów Samorządowych” (druk nr 7),

h)     zmian Budżetu Miasta Kostrzyn nad Odrą na 2008 rok (druk nr 8),

i)       udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu gorzowskiego (druk nr 9)

 5.      Sprawozdanie Przewodniczących Komisji stałych i doraźnych z pracy Komisji za 2007 r.:

a)     Przewodniczącego Komisji Rozwoju Gospodarczego i Finansów,

b)     Przewodniczącego Komisji Spraw Społecznych,

c)     Przewodniczącej Komisji Rewizyjnej,

d)     Przewodniczącego Społecznej Komisji Mieszkaniowej.

6.      Interpelacje i wnioski radnych.

7.      Sprawy różne.

Pełny tekst protokołu w załączeniu.