PROTOKÓŁ NR   XVIII/08

 z  Sesji Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą  

odbytej  27 marca 2008 roku

 

XVIII Sesja Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą  została zwołana przez Przewodniczącego  Rady Miasta Marka Tatarewicza.

W sesji Rady Miasta na ogólny stan 15 radnych, udział wzięło 14 radnych.

(listy obecności radnych oraz gości stanowią załączniki nr 1 do niniejszego protokołu).

W sesji udział wzięli Radni Rady Miasta :

1.      Ryszard Andrys,

2.      Aleksandra Bajor,

3.      Adam Bogdański,

4.      Bożena Gęzikiewicz,

5.      Mieczysław Jaszcz,

6.      Maria Kopertowska-Krawiec

7.      Michał Kunt,

8.      Stefania Martynowicz,

9.      Maria Nowakowska,

10. Jerzy Sak,

11. Bogusław Samosionek,

12. Marek Tatarewicz,

13. Krzysztof Wojtala,

14. Antoni Żołna,

 

Ponadto w Sesji Rady Miasta udział wzięli:

1.      Andrzej Kunt                          - Burmistrza Miasta,

2.      Zbigniew Biedulski                 - Z-ca Burmistrza Miasta,

3.      Olgierd Kłaptocz                     - Prezes MZK Spółka z o.o,

4.      Jacek Rakowski                      - Z-ca Komendanta Komisariatu Policji

5.      Bogumiła Rybińska                 - Kierownik OPS,

6.      Jarosław Szydełko                  - Dyrektor SP Nr 4

7.      Jan Moczulski                          - Dyrektor Gimnazjum Nr 1,

8.      Zdzisław Garczarek                 - Dyrektor KCK

9.      Anna Suska                             - Sekretarz Miasta,

10. Marzena Brenk                         - Naczelnik Wydz. OKiO,

11. Anna Wasielak                         - Naczelnik Wydz. GKiL

12. Agnieszka Żurawska-Tatała     - Kierownik BIE,

13. Zbigniew Jakubowski               - Kierownik Referatu IR

14. Edyta Kukier                              - radca prawny Urzędu Miasta,

 

Proponowany porządek obrad :

1.      Sprawy  regulaminowe

a)     otwarcie sesji,

b)     uchwalenie porządku obrad.

c)     przyjęcie protokołu z sesji

2.      Sprawozdanie z działalności Burmistrza.

3.      Informacja na temat działalności Europejskiego Centrum Spotkań Seniorów i Osób Niepełnosprawnych oraz Kostrzyńskiego Centrum Wspierania Biznesu.

4.      Informacja na temat działalności CZG-12 – korzyści  wynikające z przynależności Miasta Kostrzyn nad Odrą do Związku.

5.      Informacja dotycząca działalności Związku Miast Polskich.

6.      Podjęcie uchwała w sprawach :

a)     uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie Osiedla Warniki na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą (druk nr 1),

b)     zasad nabywania i zbywania  nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania na czas oznaczony dłuższy niż 3 lata lub na czas nieoznaczony               (druk nr 2)

c)      wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości (druk nr 3)

d)     o zmianie uchwały w sprawie ustalenia regulaminu utrzymania czystości  i porządku  na terenie Miasta Kostrzyn nad Odrą (druk nr 4)

e)     o zmianie uchwały w sprawie szczegółowych zasad i trybu umarzania , odraczania lub rozkładania na raty spłaty należności pieniężnych, do których nie stosuje się przepisów ustawy – Ordynacja podatkowa przypadających gminie lub jej jednostkom organizacyjnym , oraz  wskazania organów  lub osób  do tego uprawnionych (druk nr 5)

f)      współdziałania międzygminnego celem realizacji przedsięwzięcia o nazwie „ Łączą  nas rzeki – II etap- budowa zintegrowanego systemu turystyki wodnej w gminach: Gorzów Wlkp., Kostrzyn nad Odrą , Witnica, Deszczno” (druk nr 6),

g)     powołania Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu (Measure Authorising Officer – MAO) z Funduszu Spójności, finansowanego przez Unię Europejską  pn. „Zintegrowana gospodarka ściekowa aglomeracji Kostrzyn nad Odrą”                 (druk nr 7).

h)     powołania członków Rady Muzeum przy Muzeum Twierdzy w Kostrzynie nad Odrą  (druk nr 8),

i)       powołania Młodzieżowej Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą oraz nadania jej statutu (druk nr 9),

j)      wyborów uzupełniających ławników do Sądu Rejonowego w Słubicach               (druk nr 10).

k)    zmian Budżetu i w Budżecie Miasta Kostrzyn nad Odrą (druk nr 11)

l)       udzielenia bonifikaty od ceny lokali mieszkalnych (druk nr 12)

m)  zlecenia Komisji Rewizyjnej zbadanie zasadności skargi Pani Jolanty Walczak.              (druk nr 13).

n)     zlecenia Komisji Rewizyjnej zbadanie zasadności skargi Pani Elżbiety Miszczuk  (druk nr 14).

7.      Interpelacje i wnioski radnych.

8.      Sprawy różne.

 Pełny tekst protokołu w załączeniu