ZAPYTANIE OFERTOWE

W związku z art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z póź. zmianami), zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi na wymianę piasku w 31 piaskownicach na terenie Miasta Kostrzyn nad Odrą

1. Zamawiający Miasto Kostrzyn nad Odrą ul. Graniczna 2.

2. Przedmiot zamówienia:  Wymiana piasku w 31 piaskownicach na terenie Miasta Kostrzyn nad Odrą obejmująca:

1) wybranie piasku do głębokości 30cm licząc od krawędzi piaskownicy,

2) wywiezienie brudnego piasku w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do  

3) uzupełnienie piaskownic czystym piaskiem do głębokości 5 cm liczonej od krawędzi piaskownicy,

4) wyrównanie powierzchni piasku,

5) uporządkowanie terenu

Wykaz piaskownic stanowi załącznik do oferty

3. Termin realizacji zamówienia: do 15 maja 2013r.

4. Kryteriu wyboru oferty: cena oraz jakość piasku.

5. Inne istotne warunki zamówienia oraz pełna treść ogłoszenia w załączeniu.