do 2013-04-29 - oferta na wykonanie usługi na wymianę piasku w 31 piaskownicach na terenie Miasta Kostrzyn nad Odrą
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z póź. zmianami), zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi na wymianę piasku w 31 piaskownicach na terenie Miasta Kostrzyn nad Odrą
1. Zamawiający Miasto Kostrzyn nad Odrą ul. Graniczna 2.
2. Przedmiot zamówienia: Wymiana piasku w 31 piaskownicach na terenie Miasta Kostrzyn nad Odrą obejmująca:
1) wybranie piasku do głębokości 30cm licząc od krawędzi piaskownicy,
2) wywiezienie brudnego piasku w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do
3) uzupełnienie piaskownic czystym piaskiem do głębokości 5 cm liczonej od krawędzi piaskownicy,
4) wyrównanie powierzchni piasku,
5) uporządkowanie terenu
Wykaz piaskownic stanowi załącznik do oferty
3. Termin realizacji zamówienia: do 15 maja 2013r.
4. Kryteriu wyboru oferty: cena oraz jakość piasku.
5. Inne istotne warunki zamówienia oraz pełna treść ogłoszenia w załączeniu.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.